• William

Twitter tips voor brands die willen profiteren van Cyber ​​Monday

Ja, 2020 is op veel fronten een beetje een "trainwreck" geweest, en het voelt als ongeveer maart, in tegenstelling tot bijna september. Maar tussen de verschillende uitdagingen door proberen veel bedrijven nog steeds vast te houden aan hun content plannen en de meest effectieve strategieën uit te stippelen om de verkoop te maximaliseren, vooral nu we het laatste kwartaal van het jaar ingaan.


Als jij dat bent, en je wilt een flinke duw in de rug geven voor de vakantie, dan staat Cyber ​​Monday ongetwijfeld op je radar, die op 30 november verschijnt.


Ik bedoel, wie weet wat er vóór die tijd gaat gebeuren, maar de uitgaven rond het evenement zijn altijd hoog, en dat zal dit jaar waarschijnlijk nog steeds het geval zijn.


Om je voor te bereiden, heeft Twitter deze week een lijst met promotietips opgesteld om ervoor te zorgen dat je het meeste uit je Cyber ​​Monday-inspanningen haalt.


Zoals opgemerkt door Twitter:


"Ondanks alle veranderingen die de COVID-19-pandemie ons heeft gebracht, is Cyber ​​Monday er om te blijven. En met sociale afstandelijkheid en verschillende regels die winkelen in de winkel beperken, is Cyber ​​Monday misschien wel belangrijker dan ooit."


Hier zijn de belangrijkste tips voor Cyber ​​Monday-campagnes op Twitter:



Adverteer vroeg


Twitter adviseert merken om hun aanbiedingen vroegtijdig onder de aandacht te brengen om een ​​hype te genereren. Dit is vooral relevant gezien het feit dat er dit jaar meer verkopen online zullen plaatsvinden


"Black Friday zal er anders uitzien met de huidige sociale distantiëren en gezondheidsvoorschriften, dus bedrijven kunnen Black Friday-deals uitsluitend online sluiten - waardoor Cyber ​​Monday in feite een Cyberweekend wordt."


Door een vroege waarschuwing te geven, geeft u mensen meer tijd om zich voor te bereiden, en zonder de gebruikelijke drukte van shoppers die zich in winkels proppen, kan het de sleutel zijn om mensen naar uw website te krijgen zodra uw verkoop begint.

Werk uw online inventaris bij Twitter adviseert merken ook om ervoor te zorgen dat hun webvermeldingen up-to-date zijn, wat eigenlijk ook al uw website en zijn functies omvat. "Consumenten zullen binnenkort beginnen met het onderzoeken van hun Cyber ​​Monday-boodschappenlijst, dus controleer of je je beste zelf online laat zien." Als u meer verkeer naar uw site wilt leiden, moet u ervoor zorgen dat alles werkt zoals verwacht zodra ze daar zijn. Neem de tijd om als klant je pagina op verschillende devices te bekijken, om er zeker van te zijn dat je alles ruim van tevoren up-to-date hebt. U moet er ook voor zorgen dat uw vermeldingen nauwkeurig zijn en waar mogelijk uw voorraad weerspiegelen. Laat je social media game groeien Aangezien de meeste mensen online winkelen, is het ook een must om ervoor te zorgen dat uw social media profielen up-to-date zijn. "In plaats van door een winkelcentrum te bladeren, bladert je publiek door hun sociale feeds om meer te weten te komen over deals, producten en services. Begin nu met het vergroten van je volgers en publiek, zodat je een groot bereik kunt hebben wanneer de grote dag aanbreekt." Dat kan ook verband houden met uw aanwezigheid op het platform. Heb je een profiel op bijvoorbeeld Pinterest? Heb je Facebook en Instagram Shops bekeken? Door de extra stappen te nemen om alle bases te dekken, kunt u meer verkopen genereren, en het is de moeite waard om uw profielen te bekijken en er nogmaals voor te zorgen dat u uw beste beentje voor zet. Misschien wilt u ook uw plaatsingsstrategie herzien om de betrokkenheid af te stemmen op uw komende aanbiedingen. Stel cadeau ideeën voor Ondanks de chaos van COVID-19 - misschien zelfs daardoor - zullen mensen dit jaar nog steeds uitkijken naar Kerstmis. En Cybermaandag is, in toenemende mate, wanneer mensen op zoek gaan naar geschenken. Twitter adviseert merken dat ze potentiële geschenken in hun campagnes moeten presenteren: "U kunt bijvoorbeeld de eigen Cyber ​​Monday shopping guide of kerstcadeaugids voor uw brand maken en deze een paar weken voordat de Cyber ​​Monday-deals beginnen onder uw publiek verspreiden." Hoewel we niet weten hoe de situatie in december zal zijn, heeft eerder onderzoek aangetoond dat mensen dit jaar steeds meer uitkijken naar Kerstmis als een vorm van opluchting en viering, idealiter na het ergste. Dat kan binnen uw campagnes de sleutel zijn.

Communiceer COVID-19-beleid Zorg ervoor dat u uw COVID-19-beleid naleeft om kopers die geld bij u willen uitgeven, gerust te stellen. "Sommige bedrijven hebben het accepteren van retourzendingen moeten onderbreken. Andere hebben te maken met vertraagde verzendtijden. Wat de specifieke uitdagingen van uw bedrijf ook zijn, wees transparant naar uw klanten. Zet uw nieuwe COVID-19-beleid duidelijk op uw website zodat klanten kunnen begrijpen wat ze kunnen verwachten. Onthoud dat iedereen hierin samen is en eerlijk zijn tegen uw klanten kan op de lange termijn vertrouwen en loyaliteit opbouwen. " Nogmaals, we weten niet wat de toekomst in dit opzicht in petto heeft, maar overweeg het perspectief van uw consumenten en wat ze moeten weten, en zorg ervoor dat u zo transparant mogelijk bent om dat vertrouwen op te bouwen. Ja, het is raar, en nee, het voelt niet alsof Kerstmis slechts 119 dagen verwijderd is. Maar dat is het wel, en voor merken die voor het einde van de jaren in dat laatste zetje willen komen, moeten ze zich nu voorbereiden en hun marketingplannen uitvoeren. Gezien de situatie kan het ook zijn dat dit niet het juiste moment is om op de markt te komen. Maar de economische gevolgen zijn al aanzienlijk en zullen op korte termijn alleen maar erger worden. Het opstellen van een plan - waar natuurlijk ook enige flexibiliteit voor verandering in is verwerkt - zou de beste manier kunnen zijn om het beste uit de situatie voor uw merk te halen en die laatste overwinningen voor de vakantie te behalen. Je kunt de volledige lijst met Cyber ​​Monday-tips van Twitter here lezen.

5 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png