Snap lanceert nieuwe advertentie opties

Snapchat heeft deze week de lancering aangekondigd van een nieuwe advertentie optie met de naam 'First Commercial" die het mogelijk maakt om de eerste advertentie te zijn die getoond wordt aan gebruikers in de "suite of shows"


In de meeste recente performance update geeft Snap aan dat de tijd per dag die gebruikers kijken naar Discover is opgelopen met 35% tov vorig jaar en shows is verdubbeld tov Q1 2019.


Over het jaar heeft Snap een grote stijging gezien in de interesse in haar Snap Original programma's , met meer dan 60 originele shows met een bereik van al meer dan 10 miljoen per maand.


Een recente toevoeging was "Will from Home" een lockdown show met Will Smith met meer dan 15 miljoen viewers in de eerste drie afleveringen.





Met deze grote stijgingen wil Snap met de First Commercial grote merken een plek geven in de spotlight van deze shows


Als aanvulling is Snap ook zijn Snap Select advertentie programma aan het uitbreiden


Advertisers kunnen nu specifieke programma bundels selecteren zoals 'Sports', 'Entertainment', 'Beauty', 'Lifestyle', en 'News', zodat adverteerders de beste potentiële doelgroep weten te bereiken





Snap Select biedt premium, non-skippable advertenties, welke nu beschikbaar zijn in meer thema's


Als laatste lanceert Snap een nieuwe Vertical Video Conversion tool in Snap Publisher, welke het mogelijk maar voor adverteerders met horizontaal gelijnde content , deze makkelijker te converteren naar Vertical formaat





Snap Select is alleen nog beschikbaar in de US

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png