Snap lanceert campagne van L’Oréal met AR Snap Camera

Met de groei in het gebruik van de Snap Camera in de tijd van lockdowns is Snapchat met een aantal merken nieuwe AR campagnes aan het lanceren.

Het laatste initiatief is van beauty brand L'Oreal met een nieuwe Snap camera intergratie die gebruikers verschillende "try-on" looks laat proberen.




Aldus L’Oréal:

"L’Oréal USA has released eight custom-branded augmented reality lenses for the Snap Camera desktop platform, in a first-of-its-kind partnership between the beauty leader and Snap Inc. The L’Oréal USA branded lenses will be featured on Snap Camera for one week in a dedicated “beauty” area on the platform’s opening page."

As you can see from the above image, the L’Oréal lenses simulate a variety of different beauty offerings from L’Oréal brands, including Garnier, Lancôme, L’Oréal Paris, and Maybelline. Users will be able to virtually try on make-up, hair colors and more via the digital effects.

Het is de 2de grote merk campagne via Snap Camera sinds het begin van de Covid-19 lockdowns. De camera app ziet een stijging van 30x in het gebruik.


Eerder deze maand kwam de campagne van Universal al uit met de introductie van de film Trolls World Tour"




In het geval van L’Oréal zou het een fantastische manier kunnen zijn om vrouwen te helpen met nieuwe make-up looks

Interessant is dat meer dan 75% van de dagelijkse Snap users AR content gebruiker op dagelijkse basis.

De nieuwe L’Oréal Snap Camera opties zijn beschikbaar in de “Beauty” omgeving

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png