• William

Pinterest voegt een nieuwe tool voor productaanbeveling toe, genaamd Shopping Spotlights

Pinterest introduceert een nieuwe tool voor productaanbeveling genaamd Shopping Spotlights, die selecties van Pin-producten laat zien, gekozen door mode-influencers en uitgevers.


Pinterest verklaart:


"Vandaag zijn we verheugd om een ​​geheel nieuwe functie met de naam 'Shopping Spotlights' te introduceren, die de deskundige aanbevelingen van invloedrijke mode- en thuissmaakmakers, evenals uitgevers, rechtstreeks naar je toe brengt. Naast de keuzes van de redactie, zul je in staat om gemakkelijk samengestelde ideeën te kopen op basis van de huidige Pinterest-trends. Met het gevoel van een persoonlijke stylist en het uiterlijk van een redactiemagazine is het nog nooit zo eenvoudig geweest om de nieuwste trends en productkeuzes van je favoriete influencers en tijdschriften te kopen. "

Zoals u kunt zien aan de schermafbeeldingen, zijn Shopping Spotlights toegankelijk via een feed met gemarkeerde panelen bovenaan uw tabblad 'Zoeken'. De vermeldingen worden samengesteld door gastdeskundigen en modeleiders, waaronder journalist en auteur Elaine Welteroth (hierboven), modeblogger Blair Eadie en interieurontwerper Sarah Sherman Samuel.


Tik door op elke Spotlight en u kunt themacollecties bekijken, met producten die u kunnen helpen om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends en stijlen - of in dit geval items van merken die bijdragen aan oorzaken zoals de COVID-19 hulpinspanning.


Daarnaast zal Pinterest ook Spotlight-aanbiedingen van merkpartners aanbieden.

Bij de lancering werkt Pinterest samen met uitgevers Refinery29, Domino, Who What Wear, InStyle, Nylon en Harper's Bazaar, maar het kan uiteindelijk ook een andere advertentieoptie worden om te overwegen, met gesponsorde schijnwerpers die kunnen worden getarget op basis van gebruikersactiviteit.


Met meer mensen die zich tot Pinterest wenden tijdens de COVID-19-vergrendelingen, heeft het platform aanvullende manieren verkend om de productdetectie te verbeteren en de aanbiedingen aan te passen met een focus op het vergemakkelijken van aankoopgedrag.


In sommige opzichten heeft Pinterest eraan gewerkt om zichzelf de winkelvervanger te maken - aangezien mensen momenteel niet in hun reguliere centra kunnen winkelen, zocht Pinterest naar alternatieve product-showcase-opties om retailers en consumenten te helpen verbinding te maken.


Spotlights zijn een ander hulpmiddel in die richting, en ze zouden kunnen helpen meer inspiratie te bieden aan het 'aankoop klare' publiek van het platform - en zouden uiteindelijk een andere merkoverweging kunnen worden.


Shopping Spotlights worden vanaf vandaag uitgerold op Android en Web en iOS.

20 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png