Pinterest lanceert grote campagne met Levi's

Deze week lanceerde Pinterest een nieuwe samenwerking met een groot merk , Levi gebruikt de style-matching tool om gebruikers meer type producten te geven die passen bij hun smaak.




Zoals je kunt zien in de video kunnen gebruikers naar de sectie ‘Styled by Levi’s’ om een

korte tour te nemen en een visuele quiz – door te kiezen voor de foto's die het beste passen bij hun stijl -daarna genereert het een custom pinboard met de beste "shoppable" items van Levi's





De merkcampagne is een mooi voorbeeld en maakt gebruik van ‘Shop the Look’ en personalized recommendation opties van Pinterest. Het is tevens gekoppeld aan de optie ‘More from’ a specific brand


Het geïntegreerde proces toont hoe Pinterest door merken op een ultieme manier kan worden ingezet in het branding en conversie traject van advertentie op Pinterest


Het ‘Styled by Levi’s’ is een maatwerk traject, en is geen optie om uit te kiezen voor alle brands, maar geeft wel aan wat er mogelijk is voor met name grotere merken.

Met de stijging van shopping engagement van meer 44% per jaar en 335 miljoen gebruikers is het een mooie opzet.


ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png