• William

Nieuw overzicht hoe non-profitorganisaties het beste gebruik kunnen maken van LinkedIn

Moet LinkedIn op de radar staan ​​voor bewustmakingscampagnes voor non-profitorganisaties?


Volgens LinkedIn groeien en bloeien non-profitorganisaties op het platform, deels omdat LinkedIn leden 56% meer welwillend zijn om te doneren aan goede doelen dan de gemiddelde internetgebruiker


Ik bedoel, dat is logisch - LinkedIn is het professionele sociale netwerk, waar serieuze zakenmensen verbinding maken, en serieuze zakenmensen moeten een inkomen verdienen om serieuze zakenmensen te zijn.


Volgens onderzoek is het gemiddelde inkomen van een LinkedIn gebruiker inderdaad $ 46.644 per jaar, terwijl 41% van de miljonairs naar verluidt ook het platform gebruikt. Dat zijn veel potentiële donateurs, met veel besteedbaar inkomen, dus hoewel het misschien niet de belangrijkste plaats is waarop een non-profitorganisatie zich kan concentreren, kan het de moeite van het bekijken waard zijn.


Om hier meer context over te geven, heeft LinkedIn een nieuwe reeks statistieken en tips gepubliceerd om non-profitorganisaties te helpen hun berichten op het platform te maximaliseren. U kunt het volledige overzicht van LinkedIn hier lezen, maar hieronder vindt u een infographic met de hoofdlijnen.



5 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png