• William

LinkedIn werkt het Marketing Partner Program bij met nieuwe specialiteiten categorieën

LinkedIn heeft een update aangekondigd van zijn Marketing Partner Program, dat is ontworpen om het voor bedrijven gemakkelijker te maken om de juiste experts te vinden om hen te helpen bij elk element van hun LinkedIn-marketing- en groeiproces.


Zoals uitgelegd door LinkedIn:


"Vandaag kondigen we updates aan voor specialiteiten - hoe u samenwerkt met onze partners - die het voor u gemakkelijker zullen maken om de juiste oplossingen voor uw marketing op LinkedIn te vinden. Of u nu inhoud wilt creëren, uw merk wilt laten groeien, leads wilt converteren , of meet de impact van uw investeringen, onze LinkedIn-marketingpartners staan voor u klaar. "

Zoals u hier kunt zien, zijn de nieuwe categorieën opgesplitst in drie verschillende aandachtsgebieden, met sub onderwerpen.


LinkedIn biedt nu speciale ondersteuning van derden in:


Paginabeheer - Marketing heeft voortdurend te weinig middelen, vooral nu. Partners voor paginabeheer kunnen activiteiten via sociale kanalen stroomlijnen, waardoor de tijd en middelen die nodig zijn om een ​​effectieve publicatiestrategie te handhaven, worden verminderd.


Inhoud en creatief - Van verhalen, whitepapers en video's tot individuele berichten, deze experts zullen u inhoud en creatief op tijd en binnen het budget leveren. En door de community van marketingpartners te vermelden, krijgt u voorkeurstarieven.


Doelgroepen - Targeting is de sleutel tot het verbeteren van de efficiëntie van uw advertentie investeringen. Met partners voor doelgroepen kunt u uw gegevens of de gegevens van een partner overbrengen naar Campaign Manager om de native targeting facetten van LinkedIn te verbeteren.


Campagnebeheer - Er zijn eindeloze mogelijkheden om LinkedIn advertenties te testen en te optimaliseren. De juiste partner voor campagnebeheer helpt u aan de slag te gaan, efficiënt te schalen en het rendement op uw uitgaven te verbeteren. En met selfservicepartners krijgt u functionaliteit zoals beheer over meerdere kanalen, op regels gebaseerd beheer en ABM.


Leadgeneratie - Het toevoegen van een partner voor leadgeneratie aan de mix is ​​misschien wel de snelste en gemakkelijkste manier om direct waarde te krijgen. Deze partners routeren automatisch leads naar het platform van uw keuze, waardoor u tijd bespaart door het handmatig downloaden van lijsten en de verkoop snel kan worden opgevolgd.


Rapportage en ROI - Het is een uitdaging om prestaties te begrijpen en te optimaliseren met ongelijksoortige rapportage. Partners voor rapportage en ROI bouwen robuuste rapportage voor LinkedIn naast al uw andere marketingprogramma's om een ​​holistisch beeld te geven van campagne prestatiegegevens en om het rendement op investering te visualiseren.


Insights - Het kan tijdrovend zijn om de juiste inhoud en publieksinzichten voor uw marketingstrategieën en -tactieken naar boven te halen. Partners voor insight zullen de informatie vinden die u nodig hebt om geïnformeerde inhoud en campagnes voor LinkedIn te bouwen.


Als u door een van de onderwerpen scrolt , gaat u naar een lijst met goedgekeurde partners die u kunnen helpen uw on-platformstrategie te maximaliseren en betere resultaten te behalen met LinkedIn.


Voor velen zal dergelijke hulp natuurlijk buiten het marketingbudget vallen, vooral in 2020, maar het vergaren van nieuwe insights kan aanzienlijke voordelen opleveren als u uw prestaties op het platform wilt verbeteren.


U kunt here meer lezen over het marketingpartnerprogramma van LinkedIn.

9 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png