• William

LinkedIn deelt een nieuwe checklist met best practices en tips voor retargeting

Retargeting is een belangrijke digitale marketingtactiek, waarmee u geïnteresseerde consumenten opnieuw kunt betrekken door hen herinneringen te sturen om ervoor te zorgen dat uw merk en aanbiedingen voorop blijven staan.


En er is een belangrijke reden waarom dit effectief is, volgens LinkedIn:


"92% van de nieuwe websitebezoekers is niet van plan om iets te kopen. Daarom is retargeting een must voor B2B-marketeers die hun inspanningen en advertentie-uitgaven willen optimaliseren."


Om hierbij te helpen, biedt LinkedIn een reeks retargeting opties binnen zijn advertentietools, waarmee u bezoekersactiviteit kunt volgen en contact met hen kunt leggen op het professionele sociale netwerk.


Deze week heeft LinkedIn een nieuwe gids gepubliceerd over de verschillende opties op dit front - de onderstaande infographic behandelt alle belangrijke elementen van de her-betrokkenheidsopties van LinkedIn, die van cruciaal belang kunnen zijn voor uw LinkedIn-marketingaanpak.



6 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png