• William

Instagram voegt een 'Shop' tabblad toe in Explore, volgende fase in shopping experience platform

Instagram rolt de volgende fase van zijn shopping experience op het platform uit met de toevoeging van een nieuwe 'Shop' sectie in Explore, die een reeks koopbare items in één feed zal presenteren.

Zoals uitgelegd door Instagram:


"Instagram Shop is een winkelbestemming in de app waar mensen producten en merken kunnen ontdekken waar ze van houden op Instagram. Vandaag zijn we begonnen met het openbaar testen van Instagram Shop in de VS en zullen we de komende weken wereldwijd uitbreiden."


De nieuwe winkelvermeldingen zullen gepersonaliseerde productaanbevelingen voor elke gebruiker benadrukken, op basis van de accounts die ze volgen en de bedrijven die de productvermeldingen van Instagram gebruiken. Moederbedrijf Facebook kondigde in mei de komende Shop opties van Instagram aan, die uiteindelijk een aanzienlijke toename van het aantal te koop aangeboden producten in de app zullen zien. Deze nieuwe Explore-sectie is een ander element in die geleidelijke evolutie.


Dat zou het alle retailers waard kunnen maken, gezien hun Instagram winkelopties. Als u uw producten in deze nieuwe lijst wilt laten zien, kunnen goedgekeurde bedrijven producten taggen in hun Instagram-berichten, waardoor ze geïnteresseerde gebruikers kunnen bereiken via het aanbevelingenalgoritme van Instagram (hier is een overzicht van het goedkeurings- en lijstproces van Facebook voor producten) .


En dit is nog maar het begin - naast het nieuwe winkelgedeelte in Explore, merkt Instagram ook op dat:


"Later dit jaar voegen we een nieuw Shop tabblad toe in de navigatiebalk, zodat je met één tik naar Instagram Shop kunt gaan."


Instagram test het tabblad al met een kleine groep gebruikers, en binnenkort zal het de winkelopties op het platform verder benadrukken, terwijl Instagram ook shopping tags test in onderschriften, die nog meer manieren zullen bieden om koopbare items te markeren.


De volgende fase is dan het vergemakkelijken van de betaling, die ook binnenkort komt:


"We introduceren Facebook Pay de komende weken in de VS. Facebook Pay biedt een naadloze, veilige manier om te winkelen en donaties te doen waar je om geeft in al onze apps. Het biedt een extra beveiligingslaag met de mogelijkheid om voeg een unieke pincode of apparaatbiometrie toe, zoals Touch of Face ID. We bieden ook aankoopbescherming voor in aanmerking komende producten die u koopt met afrekenen. "


Deze updates zullen een grote impact hebben op het gebruikersgedrag en koopprocessen - en met meer gebruikers die online willen winkelen te midden van de COVID-19-vergrendelingen, zou de komst van deze nieuwe opties een nog belangrijkere gebeurtenis kunnen zijn, wat een geheel nieuwe golf inluidt. van gewoonte proces, en het veroorzaken van een significante heroverweging in aanpak voor Instagram marketeers.


Het zou Instagram mogelijk de online winkelbestemming kunnen maken. Het platform heeft al het publiek, de ambitieuze gebruikersbasis, mensen komen al naar Instagram om op de hoogte te blijven van de laatste trends. Deze nieuwe opties zullen de logische uitbreiding daarvan vergemakkelijken, waardoor het een veel grotere overweging wordt voor retailbedrijven.



6 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png