• William

Hoe u gamers kunt targeten met LinkedIn Campagnes

Als je denkt aan gaming en hoe je online in contact kunt komen met het gaming audience, denk je waarschijnlijk aan Twitch, YouTube, Facebook, met Twitter en Snapchat ook.


Maar hoe zit het met LinkedIn?


Zeker niet, toch? LinkedIn, het professionele sociale netwerk, waar mensen nieuws gaan delen over hun promoties, hun zakelijke deals en hun ooit zo licht overdreven verhalen over hoe ze ooit de slechtste kandidaat een kans gaven, en het bleek de beste beslissing ooit te zijn .


Die LinkedIn? Voor game content?


Dat is de pitch die LinkedIn naar voren brengt met zijn nieuwste onderzoeksrapport - volgens LinkedIn zijn 55 miljoen van zijn actieve leden in de VS ook gamers, terwijl de engagement bij gaming content onder LinkedIn leden met 37% is gestegen, jaar op jaar in de eerste. de helft van 2020.


Gaming wordt steeds meer een belangrijke connector in alle online trends, en naarmate meer jongere mensen professionals worden, zal gaming ongetwijfeld een belangrijkere rol spelen.


Twijfel je nog steeds? Bekijk deze nieuwe infographic van LinkedIn, die kijkt naar de evoluerende gaming discussie en hoe merken in contact kunnen komen met gamers op het platform.


8 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png