• William

Hoe Instagram Stories en Story ads te gebruiken om de beste resultaten te behalen

Stories zijn een belangrijk content format geworden, met statistieken die aantonen dat het gebruik van Stories de berichten in de reguliere nieuws feed heeft ingehaald, en maakt het de key posting en engagement optie om te posten op Instagram, Facebook, Snapchat - en nu LinkedIn, Pinterest en zelfs Twitter.


Als je Storied niet opneemt in je digitale marketingstrategie, mis je een kans - maar wat zijn de best practices voor Stories en hoe kun je ervoor zorgen dat jij je prestaties maximaliseert op een medium dat nog steeds relatief nieuw en uniek aanvoelt te veel.


Dat is waar deze gegevens zullen helpen; het team van Socialinsider werkte onlangs samen met Wave.video om een ​​analyse uit te voeren van 661.565 Instagram Stories en 64.571 Instagram Story advertenties, die tussen april 2019 en september 2020 werden gepubliceerd.


U kunt het volledige onderzoek hier lezen, maar de onderstaande infographic geeft een uitsplitsing van de belangrijkste bevindingen en punten.


Opmerking: in deze context wordt een 'Story' beschouwd als een enkele frame van een Story - dus het advies om bijvoorbeeld 5 Stories per dag te posten, heeft betrekking op een Story van ten minste vijf frames (wat sommigen als een enkele verhaalsplitsing kunnen beschouwen in segmenten)



9 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png