• William

Het gebruik van shopping apps heeft een nieuw hoogtepunt bereikt

In-app shopping is enorm gestegen, met een stijging van 35% in het aantal installaties van e-commerce-apps in heel Europa - wat aangeeft hoe marketeers moeten investeren in hun eigendommen om de verkoop te stimuleren en persoonlijke winkelervaringen na te bootsen.

Het gebruik van shopping apps heeft een nieuw hoogtepunt bereikt


De State of Shopping App Marketing, geproduceerd door Appsflyer, berust op eigen wereldwijde gegevens die zijn verzameld uit 2,3 miljard niet-organische app-installaties verspreid over 1.800 apps, 14 miljard gesprekken en 390 miljard sessies.



In het VK steeg het gebruik van shopping-apps tot 7,6% in mei en 8% in juni, waarmee het niveau van 7,1% van november 2019 werd overschreden.



De vraag naar e-commerce-apps steeg ook in Europa tijdens lockdown, maar tot een lager niveau met slechts 7% in mei - nog steeds hoger dan de 6,7% die vorig jaar november werd bereikt.


Tussen februari en mei zag het VK een stijging van 156% in niet-organische iOS-installaties, terwijl Android 142% sprong.



De EMEA-regio zag in dezelfde periode een stijging van 56% in niet organische installaties.


Te midden van de onrust stegen de uitgaven in de lente, waarbij de Britse consumentenuitgaven in alle categorieën het vierde kwartaal overtroffen.



De uitgaven zijn toegenomen met het gebruik


Het VK was ook getuige van een stijging van 166% van de advertentie-uitgaven tussen maart en juni.


De totale consumentenbestedingen bereikten 13% in mei 2020, vergeleken met 11,5% in november 2019


Als we specifiek naar mode kijken, stegen de consumentenuitgaven in mei met 14%, vergeleken met 10,3% in november vorig jaar


De algemene detailhandel bereikte intussen 12,5% in mei, tegenover 12,3% in november vorig jaar.



Waarom het uitmaakt


E-commerce activiteiten zullen deze feestdagen naar verwachting nieuwe records vestigen volgens het rapport, wat een enorme kans biedt, maar ook "... druk om niet alleen toegang te bieden tot e-commerce via shopping apps, maar ook om creativiteit, mededogen en begrip overal te implementeren marketinginspanningen en UX. "



Doug McMillen, vicepresident bedrijfsstrategie bij AppsFlyer, zei: "... een wrijvingsloze ervaring is essentieel, aangezien fysieke shoppers een nieuwe mobiele ervaring navigeren, zijn marketeers nu gewapend met de gegevens en richting die nodig zijn om een ​​positieve impact te creëren en ROI. "

4 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png