• William

Facebook gaat samenwerking met uitgevers aan voor uitbreiding content Messenger's 'Watch Together'

Met mensen die op zoek zijn naar nieuwe manieren om verbinding te maken te midden van de COVID-19-lockdowns, heeft Facebook onlangs een nieuwe 'Watch Together'-functie voor Messenger aangekondigd, waarmee Messenger gebruikers video watch party's kunnen hosten, via een videogesprek of Messenger Rooms, met maximaal 50 vrienden tegelijk in de app.


Zoals u in deze reeks kunt zien, kunnen gebruikers met 'Watch Together' eenvoudig kiezen uit een selectie van videocontent en die show of film vervolgens rechtstreeks naar alle deelnemers uitzenden, wat een andere manier biedt om deel te nemen terwijl ze fysiek gescheiden zijn.


En nu voegt Facebook veel meer inhoud toe aan zijn Watch Together opties, door nieuwe deals te sluiten met distributiegiganten Lionsgate, Sony Pictures Entertainment en Warner Bros., om films, tv-shows en meer te bieden binnen je Watch Together opties.


Zoals uitgelegd door Facebook:


"Nu kunnen mensen op elkaar afstemmen en functies bekijken zoals Fruitvale Station, Hairspray en Reservoir Dogs, om er maar een paar te noemen, met hits als Madea's Family Reunion en Karate Kid binnenkort. Of, misschien een binge watch een seizoen van Community of Dawson's Creek met je "besties". En met Halloween in aantocht, de spookachtige geest met selecties zoals The Blair Witch Project, The Descent of The Grudge 2. "


Dat zou de optie een flinke boost kunnen geven. Facebook heeft geen specifieke details verstrekt over de content arrangements, maar je zou verwachten dat Facebook een systeem heeft om deze providers te betalen om deze inhoud via Watch Together aan te bieden. Dat zou kunnen helpen om het algemene kijkerspubliek te vergroten, waardoor Facebook zijn eigen, exclusieve Facebook Watch content binnen dezelfde streams kan promoten en de bekendheid van zijn video aanbod verder kan vergroten.


Ondanks dat Watch schijnbaar geen enorme impact heeft op het gebied van digitale video, zegt Facebook dat meer dan 1,25 miljard mensen Watch elke maand bezoeken, en het schetste onlangs een reeks nieuwe, exclusieve shows die binnenkort beschikbaar zullen worden gesteld op Watch om engagement verder te stimuleren.


Watch Together biedt een andere manier om deze programma's te promoten - en met meer dan 150 miljoen videogesprekken die nu elke dag via Messenger worden gevoerd, is het logisch dat Facebook nieuwe manieren uitprobeert, aangezien mensen ernaar streven zo goed mogelijk verbonden te blijven over de hele wereld. om die betrokkenheid te maximaliseren en af ​​te stemmen op de interesses van gebruikers.


En dat is zakelijk gezien ook het overwegen waard. U kunt content maken die is ontworpen om in een groep te worden bekeken, zoals een oefensessie of bakinstructie, die u kunt promoten als een Watch Together experience. Deze nieuwe content toevoegingen zullen waarschijnlijk helpen om de optie verder te versterken, en het kan een ander element zijn om op je radar te houden terwijl je onze volgende strategische stappen in kaart brengt.

10 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png