• William

Elf manieren om een diepere band met uw merkdoelgroep op te bouwen

Hoe bouwen 's werelds meest geliefde merken zo'n sterke band op met hun doelgroep?


Het opbouwen van verbinding is de sleutel tot succes in de digitale wereld, met die verbindingen die vervolgens een grotere merkbekendheid mogelijk maken en verder bereik bevorderen, gebaseerd op gepassioneerde, geëngageerde respons en activiteit.


Onlangs heeft het team van Talkwalker bijna 800 merken van over de hele wereld geanalyseerd om de merken te identificeren waarmee consumenten het meest verbonden zijn - via sociale engagementen, vermeldingen, interacties, enz.


Op basis hiervan verdiepte het Talkwalker-team zich in hoe deze bedrijven hun connectie binnen hun merkdoelgroepen precies verdiepen.


In de onderstaande infographic deelt het Talkwalker-team elf belangrijke stappen die ze hebben geïdentificeerd op basis van hun analyse.



7 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png