• William

De ABCDE's van aantrekkelijk advertentiemateriaal op TikTok

Gezien de verschillende controverses, aarzelen veel bedrijven om TikTok te ontdekken en een aanwezigheid binnen de app op te bouwen.


Moet uw bedrijf op TikTok zijn? Dat is moeilijk te zeggen, en het is echt aan elke organisatie om het potentieel van de app te onderzoeken om hun publiek te bereiken en dit af te wegen tegen hun perspectief op haar algemene beleid en processen.


Hoe je het ook bekijkt, voor degenen die zich op hun gemak voelen, is er een aanzienlijk potentieel in de app voor bepaalde doelgroepen en manieren waarop je korte videoclips kunt gebruiken om een ​​verbinding op te bouwen. Maar zoals bij alle trending apps, kun je niet zomaar instappen en beginnen met het plaatsen van je aanbiedingen - je moet begrijpen hoe TikTok werkt, waar mensen op reageren en hoe je je bedrijf op een effectieve manier kunt promoten.


Om hierbij te helpen, heeft TikTok deze week een nieuwe set basisaanwijzers gepubliceerd voor merken die een TikTok-aanwezigheid willen vestigen.


Zoals uitgelegd door TikTok:


"Als een kort mobiel videoplatform met oneindig veel mogelijkheden en potentieel, is TikTok een creatieve speeltuin voor marketeers en gebruikers. Het kan een uitdaging zijn om een ​​geweldige creatieve oplossing te bedenken - maar maak je geen zorgen, onze mobile-first principes zijn er om begeleiden! Presenteren: de ABCDE's van een aantrekkelijk advertentiemateriaal op TikTok. "


De opmerkingen hier zijn vrij breed, dus verwacht geen specifieke trucs, maar ze kunnen je helpen een betere benadering van je TikTok-inspanningen te ontwikkelen.



17 views

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png