Cases

LINKEDIN ADVERTEREN

Campagnes op Linkedin.

Ontdek je doelgroep, zet campagnes eenvoudig live, behaal de beste resultaten.

linkedin-carousel-ads-instagram.gif

Social media campagne op Linkedin

Het nummer 1 kanaal voor de zakelijke gebruiker. 

Inmiddels een echt social network. Een timeline met veel dynamische content, wereldwijd 675+ miljoen gebruikers en interessante advertentie mogelijkheden.

Vanuit een goede business manager is alles makkelijk te bouwen en aan te sturen.

De resultaten op Linkedin zijn vaak al erg goed , maar door de opzet nog vele malen te verbeteren met het optimaliseren van de advertenties.

Over Linkedin

Meer dan 675 miljoen mensen gebruiken Linkedin als zakelijk netwerk voor het vinden en onderhouden van contacten . Gebruik dit enorme zakelijke netwerk om nieuwe klanten te vinden voor jouw product of dienst.

Linkedin heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld als serieuze partij op het gebied van social network advertising. Alle ingrediënten die we kennen van adverteren op bijvoorbeeld Facebook zijn er ook in Linkedin. Met name de doelgroep selectie van Linkedin is erg sterk.

Linkedin Conversation ads is een mooi voorbeeld van de vele opties van Linkedin

 

Een campagne

linkedin carousel ads facebook.gif
LINKEDIN-ANIMATED-GIF.gif

Een campagne gebeurt aan de hand van de slimme en uitgebreide business manager van Linkedin

De mogelijke advertenties zijn:

  • Conversation ads

  • Sponsored ads

  • Link Ads

  • Carousel Ads

  • Dynamic Ads

  • Photo Ads

  • Video Ads

  • Message ads

  • Audience network

Dit gebeurt aan de hand van een aantal stappen

  • Kies je doelstelling

  • Kies je doelgroep

  • Beslis waar je advertenties zichtbaar moeten zijn

  • Bepaal je budget

  • Bepaal je advertentie format ( foto, video, carrousel e.d.)

  • Voeg je content toe

  • Dien je advertentie in

  • Optimaliseer je advertentie

Hoe pakken wij dit aan?

  • Plan van aanpak en doelstellingen

  • Instellen en testen campagne funnel ( pixels)

  • Content en copy 

  • Definitieve opzet campagne en kickoff

  • Dagelijks campagne management gericht op optimalisatie

  • Wekelijks rapporten en voortgangsgesprek

fb-canvas-1-1.gif
 

Social media campagne