ATTRIBUTIE TOOL

Om tot het beste resultaat over alle digitale advertentiekanalen is het belangrijk om precies te kunnen zien hoe deze kanalen presteren en hoeveel ze aan elkaar bijdragen in het succes. Een unieke tool die dit volledig zichtbaar maakt.

Regular price €) 350,-,- p.m.

Attributie digitaal adverteren

De meeste marketeers zetten meerdere digitale advertentiekanalen in waaronder social media adverteren om tot de hoogst haalbare conversies te komen voor hun product of dienst.

Helaas is het vrijwel onmogelijk om exact af te meten welk kanaal nu echt succesvol is en of de diverse kanalen ook aan elkaars succes bijdragen.

Wij hebben dit probleem voor eens en altijd opgelost.
Op basis van de meest gebruikte analytics data ( google analytics) hebben we een toewijzingsmodel ontwikkeld zodat helder en duidelijk wordt in 1 oogopslag hoeveel elk kanaal individueel bijdraagt, hoe vaak, en belangrijkste in welke  mate het kanaal  een bijdrage levert aan het succes van een ander kanaal

Voorbeeld :

​Een bezoeker op Facebook ziet een advertentie van Product X, klikt door naar de website ,maar  koopt  niet direct.

Hierna ontvangt deze zelfde persoon een email, ook deze leest hij en klikt door.

Uiteindelijk gaat deze persoon de volgende dag naar google en typt de naam van het product in, klikt naar de website en koopt.

Normaal gesproken krijgt google hiermee de verkoop toegewezen als laatste klik. De attributie, ofwel bijdrage naar de uiteindelijke verkoop is echter toe te wijzen voor 1/3 aan Facebook en 1/3 aan email.

Vanaf nu geen onduidelijkheid meer hierover

Wil je deze unieke tool proberen?

AUDIENCE INSIGHTS BY VERTICAL

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png