Heineken - The Sub

1 MIL+

Reach

60K+

Clicks

2,73%

CTR

4X

ROI

De Heineken case

Onze uitdaging voor Heineken was het verkopen van de beertender “The Sub”  in de landen Duitsland en Oostenrijk

Heineken zocht een manier om de verkoop van het product “The Sub” te verhogen in 1 van europa’s moeilijkste markten t.w. Duitsland.

 

De Sub is een stijlvol lifestyle apparaat dat in samenwerking met Heineken en consumenten merk Krups is gemaakt

 

Sommige van de uitdagingen die Heineken had waren

 

  1. Duitsland als lastig land voor buitenlandse bieren

  2. Zeer loyale klanten database aan duits bier

  3. Lastig om nieuwe doelgroepen te vinden die bereid zijn om deze Sub te kopen

Hashtags voor audience discovery

#heineken #bier #beer #beertender #biertender #mancave #pils

#tap #koudpilsje #instapils #tapbier #mancave #kroeg

 

Campagne Heineken

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png