CARROUSEL ADVERTENTIES

Met de komst van carrousel advertenties heeft Roundabout  een nieuwe wereld kunnen openen voor "klein' adverteren met het effect van grote campagnes op social media. 

Hoe werkt het?

From change comes growth

"Jon Stewart"

Carrousel advertenties maken het mogelijk om meerdere advertenties in advertentiecampagne te plaatsen.

Door 5 adverteerders op elkaar te stapelen ontstaat een groter gezamenlijk budget, vergelijkbaar met een grote campagne.

Door de doelgroep in 1 thema te houden ontstaat de kracht van een vermenigvuldiging.

De verschillende advertenties worden bij elkaar gezet in 1 carousel advertentie

Doel

De 5 advertenties en budgetten worden verdeeld over de door onze 'audience discovery" ontdekte doelgroepen. Deze doelgroepen worden getarget met deze advertentie carousel. De doelstelling is zoveel mogelijk views en daaropvolgend "kliks" naar de website of landingspagina van de individuele carousel advertenties te realiseren

 

Een campagne

Het opzetten van een campagne gebeurt snel en eenvoudig.

Het belangrijkste is het aanleveren van de content, hierna wordt deze ingebracht in een lopende carrousel advertentie in het thema, locatie of onderwerp. Hierna draait de advertentie direct mee en maakt gebruik van de reeds opgebouwde waardevolle data.

Aanpak

- Content aanleveren

 -Advertentie wordt gekoppeld aan de advertentie carrousel

- Rapportage per week

Kosten en looptijd

De kosten voor een carousel zijn eenvoudig en transparant.

Opstartkosten eenmalig - € 50,-

Budget -  € 500,- ( periode 28 dagen)

Fee - € 150,- 

 

Social media carrousel campagne

ROUNDABOUT BV

Copyright 2020

* By signing up, you agree to our Terms of Use and to receive Wix emails & updates and acknowledge that you read our Privacy Policy. You also acknowledge that Wix uses cookies to give the best user experience.

Copyright 2019

Roundabout logo 2018.png